Beskrivelse
Ved du egentlig hvem din idealkunde er, hvis ikke så læs videre her:
Idealkunde-metoden – kortlæg hvem din idealkunde i virkeligheden er og ram dem spot-on med din indhold.
At sælge på Instagram uden at kende sin målgruppe er som at skulle køre til en adresse i Italien uden et kort.
Når du skriver opslag uden at have styr på din målgruppe, fører ofte til, at du spreder dine budskaber bredt og håber på det bedste, i stedet for at målrette og tilpasse dit indhold til dem, der mere sandsynligt vil købe fra dig.
Uden indsigt i din målgruppes præferencer, smertepunkter og købsadfærd, risikerer du at spilde tid, ressourcer og energi på strategier, der alligevel ikke virker.
Dette kan resultere i lavere engagement, færre følgere og endelig, færre salg. Kort sagt, uden at kende din idealkunde, svækker du dine chancer for succes på Instagram, som netop er drevet af personlige forbindelser og målrettet kommunikation.
Men jeg har gjort det nemt for dig, her finder du nemlig Idealkunde-metoden til at kortlægge og identificere din idealkunde!
Step-by-step guide til dig der vil være din idealkundes førstevalg!
- Metoden, der viser dig hvem dig, hvem din idealkunde er og hvad der motiverer dem. Viden der positionerer dig selv som ekspert inden for dit felt.
- Guiden, kortlægger din idealkundes specifikke ønsker og behov, så du øger dit salg og kundetilfredshed.
- Opskriften på, hvordan du taler ind i din idealkundes drømme og ambitioner. Din idealkunde vil ikke kun huske dig, de vil også vælge dig først og anbefale dig til andre.
Du får:
Klar og let forståelig step-by-step guide, der gør det nemt for dig at tale ind i din idealkundes udfordringer, behov og drømme. (Viden som din idealkunde vil elske, at høre mere om).
Når du viser forståelse og evne til at opfylde deres behov, bliver du i stand til at tiltrække din idealkunde i stedet for at jagten dem. (Og skabe meningsfulde og varige relationer).
Din idealkunde er på Instagram! De leder blot efter nogen, der kan hjælpe dem med at opnå deres drømme. (Den person skal være dig).
Du bliver udstyret med en metode, som du kan bruge igen og igen. Din idealkunde er ikke en fast bestanddel. Det er en formbar masse, som hele tiden er i forandring. Med denne workbook, er du hele tiden i stand til at samle op og tilpasse din idealkunde.
Sæt skub under dine sociale medier. Følg step-by-step guiden og få indblik i, hvem din idealkunde er – og sælg til dem.
Og det bedste af det hele – din investering er kun 79,- ex moms!
Det er billigere end en Big Mac menu …